איך לבחור ספק לידים לביטוח איכותי כדי להגדיל את היקף המכירות?

איך לבחור ספק לידים לביטוח איכותי כדי להגדיל את היקף המכירות?

לידים חמים עוזרים לסוכנויות רבות להגדיל את היקף המכירות אך בחירת ספק לידים לביטוח איכותי יכול להיות משימה לא פשוטה

אחד הערוצים היעילים לאיתור לידים רלוונטיים, הוא ספק לידים מקצועי, המפרסם כתבות איכות בערוצים מתאימים – אוסף לידים של מתעניינים, ומעביר אותם ללקוחותיו. 

אטרקטיביות הלידים נובעת מהעובדה שהם כבר הביעו עניין בשירות, מילאו טופס של איסוף לידים ועברו סינון על ידי סוכן הלידים – כך שמדובר ב”ליד חם”, של לקוח שמתעניין – וכל שאתם עוד צריכים לעשות, הוא לבצע שיחת מכירה מכוונת אליו לסגירת עסקה.

מי שלא מכירים את עולם ספקי הלידים, אולי מתקשים לבחור ספק לידים לביטוח איכותי. אז ריכזנו את חמש השאלות החשובות לבחירת ספק לידים איכותי – זה מה שאתם צריכים לשאול, בטרם תבחרו את ספק הלידים שלכם:

#1 – מה מקור הלידים שאתה מעביר אלינו?

לידים איכותיים, הם לידים של לקוחות שהגיעו ממקור מקצועי והביעו עניין בשירות או במוצרים שאתם מציעים. הם לידים שהגיעו ממאמר איכותי שפורסם באתר תוכן חזק (ולא מקמפיין ממומן בגוגל).

ככל שסוכן הלידים שלכם איכותי יותר – כך הלידים הם איכותיים יותר, הם רלוונטיים ומחפשים את מה שאתם מציעים, ועברו סינונים קפדניים. כך – כל ליד הוא בעצם מספר טלפון של לקוח, שמחכה שיתקשרו אליו. שיעור ההיענות בלידים איכותיים יכול להגיע ל – 30%, וזה אומר שאם רכשתם 100 לידים, תזכו בממוצע ב – 30 לקוחות חדשים.

* טיפ חשוב – על מנת ליהנות מתוצאות איכות של רכישת לידים, מומלץ לרכוש לא פחות מ – 100 לידים רלוונטיים.

#2 – איזו אחריות אתה מציע?

סוכני לידים איכותיים יודעים שפרטי הלקוחות הפוטנציאליים המועברים אל הלקוחות הם איכותיים, מפני שהם עצמם מסננים פניות באיכות נמוכה. על כן, סוכנים מקצועיים מספקים אחריות על הלידים – זה, כמובן, לא מצביע על שיעורי ה”סגירה” לאחר שיחות המכירה (שהן במובנים רבים באחריות אנשי המכירות של העסק) – אלא, מאפשר לכם לקבל לידים חלופיים בתמורה ללידים שאינם תקינים. כך, מובטח שאתם רוכשים רק לידים רלוונטיים.

#3 – מה הניסיון והוותק שלכם בתחום הספציפי?

יש קמפיינים צעירים שרק התחילו לרוץ, ויש סוכני לידים שמתמחים באיסוף לידים בתחום מסויים, מפזרים מאמרים איכותיים בנושאים בכוללים טפסי איסוף נתונים במגוון אתרים חזקים, ויודעים לאסוף ולבצע אופטימיזציה ללידים של מתעניינים רציניים – לפני שהם מעבירים את אותם לידים ללקוחות. אתם רוצים לעבוד עם סוכן לידים שיש לו קמפיין שעובד, והמתמחה באיסוף לידים ספציפיים, בתחום שלכם. כפי שכתבנו במאמר החדש יותר, זוהי אחת מחמשת הטעויות הנפוצות ברכישת לידים.

תוכלו ללחוץ על התמונה ולהוריד את המדריך המלא

ל-5 הדרכים הטובות ביותר שתוכלו כבר היום ליישם בסוכנות כדי להגדיל את המכירות.

 

osimheshbon

#4 – כמה עסקים מקבלים את הלידים שאני מקבל?

סוכני לידים שמוכרים את אותם לידים למספר אנשי מקצוע, יוצרים “אנטי” אצל הלקוח הפוטנציאלי, ואם אתם לא הראשונים לפנות אליו או שלא סגרתם איתו מייד בשיחה הראשונה – הלקוח הפוטנציאלי יתרחק מסגירה ככל שיקבל יותר טלפונים מרוכשי אותם לידים. על כן, רכישה מוצלחת של לידים היא רכישה של לידים בלעדיים.

#5 – מה העלות לליד?

כאן, אנחנו הולכים להפתיע אתכם אולי. חשוב שתדעו, כי קמפיינים איכותיים ותהליכי סינון של הלידים מייצרים לידים יקרים, ועל כן, העלות לליד היא גבוהה יותר, ביחס לסוכנים שמוכרים את אותם לידים למספר לקוחות, או לסוכנים שמנהלים קמפיינים זולים ומתפשרים על איכות מקורות הפרסום שלהם, וכדומה. על כן, במחירי הליד פחות נכון לשאול מה העלות לליד – ויותר נכון לשאול מהו ההחזר על ההשקעה. ככל שתבחרו סוכן לידים איכותי יותר – ההחזר על ההשקעה, כלומר שיעור הלקוחות שיסגרו איתכם עסקה מתוך כלל הלידים (בהנחה ששיחת המכירה שלכם איכותית, כמובן) – יהיה גבוה יותר.

בשורה התחתונה – ספק לידים לביטוח איכותי + איש מכירות “רעב” = הגדלה משמעותית של המכירות

רכישת לידים מסוננים ורלוונטיים מגישה לידיכם רשימת מספרי טלפון איכותית של לקוחות פוטנציאליים. מדובר ברשימה שבתי עסק משקיעים משאבים מרובים על מנת להשיג. באמצעות רשימה כזו, שיחת מכירות איכותית תגדיל משמעותית את היקפי המכירות והעסקים שלכם – ותגלו, כי מדובר באפיק שיווקי יעיל מאין כמותו.

האם אתה רוצה להגדיל את המכירות בסוכנות שלך?

אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר ללא התחייבות שבה נבין האם נוכל לעזור לך בהגדלת סוכנות הביטוח שלך.

מעוניין להגדיל את המכירות בסוכנות?

אנו עוזרים למיטב החברות והסוכנויות בתחום הפיננסים למכור יותר באמצעות לידים איכותיים