4 אסטרטגיות מכירת ביטוח בזמן משבר הקורונה

אחד מהסיפורים היותר פופולריים בעולם העסקי הוא משבר הקורונה, וזה משפיע על כל התעשיות מתיירות, לכנסים עסקיים ושרשראות אספקה בעולם.

בזמן של משבר, כשהחדשות מלאות בכותרות מפתיעות ולא מעודדות, חשוב לשמור את עצמנו רגועים ולזכור שעדיין יש לנו הרבה דברים שאנחנו יכולים לשלוט בהם והרבה דרכים שבהם אנחנו יכולים לעשות שינוי.

כמו שאנחנו לומדים לחיות עם וירוס במהלך היומיום באמצעות נקיטת צעדים כמו שטיפת ידיים, חיטוי וכו’ ,

ישנן גם כמה אסטרטגיות שיעזרו לצוותי מכירות להתמודד עם ההשפעה העסקית של וירוס הקורונה.

 

שמירה על קצב מכירות בזמן משבר הקורונה

הנה מספר אסטרטגיות מפתח שצוותי מכירות יכולים להשתמש בהם כדי לוודא שיהיה להם המון הזדמנויות מכירה

  1. הצטיידו בהזדמנויות מכירה חדשות עכשיו

     

בדיוק כמו שאתם אוגרים אספקה שחשבתם שהיא חיונית לבית שלכם לתקופת המשבר, אתם צריכים גם לאגור לידים חדשים של לקוחות המעוניינים בביטוח. רצוי שתעשו זאת עכשיו מאשר יותר מאוחר.

הקדישו אקסטרה זמן, מאמץ ומשאבים כדי לייצר ולהשיג יותר לידים לביטוח. אפילו אם אתם מרגישים שאפשר להיות רגועים, המשבר תמיד יכול להתרחב ולפגוע בעוד ועוד תעשיות. 

לטווח הרחוק, “בריכה” מלאה של לידים שאפשר כמובן לעבוד ולמכור להם – ישרת היטב את העסק שלכם.

אפילו אם הוירוס יחלוף מהר מהצפוי, או שיהיה גרוע ממה שכולנו מצפים, זה אף פעם לא רעיון רע להשקיע במלאי של הזדמנויות מכירה (=לידים).

  1. תהנדס מחדש את המוצרים שלך לטובת עזרה בזמן משבר

 

השקיעו קצת זמן וחשבו מחדש על היתרונות של המוצרים שלכם בדרך שתהיה רלוונטית למשבר.

האם יש אופן בו תוכלו להציג ללקוחות את המוצר ויתרונות השימוש בו בזמנים כאלה? 

יכול להיות שהמפתח למכירה עדיין נמצא ביתרונות מוצר שהייתם מציגים לפני המשבר, אך יכול להיות שתצטרכו להתאים את התסריט שיחה לבעיות יותר תכופות שיש כרגע ללקוחות שלכם.

הלידים כרגע מתמודדים עם כמה וכמה נקודות כאב הקשורים למשבר.

כל אדם כרגע נמצא בסוג של “צער” ואסור לבוא בגישת מכירה כמו שהיינו רגילים לפני.

כל אחד מהלידים שתדברו איתו כנראה איבד: ביטחון תעסוקתי, בידור, ספורט, אפשרות לעבוד בלי הילדים על הראש, חיי חברה ועוד..

כולם כרגע נמצאים בשלב של “צער” בעקבות השינויים הדרמטיים.

איך הייתם מוכרים למישהו בהלוויה? זאת הגישה שאיתה אתם צריכים לעבוד באווירת הקורונה.

האם הייתם מוכרים בצורה אגרסיבית למישהו שנמצא בצער כרגע? ברור שלא.

זה מה שכדאי להגיד לחבר בצער:

–  מה אני יכול לעשות עבורך?

– איך אני יכול להקל על הכאב שלך בזמנים כאלה?

כרגע מכירות זה ממש לא לעסוק במכירות.

זה עזרה, חמלה כנה ובניית מערכת יחסים שתחזיק מעבר לוירוס אקראי.

נשמע הגיוני?

  1. תוכלו ללחוץ על התמונה ולהוריד את המדריך המלא

    ל-5 הדרכים הטובות ביותר שתוכלו כבר היום ליישם בסוכנות כדי להגדיל את המכירות.


    osimheshbon

    היו יצירתיים עם תסריט המכירה

 

משבר הקורונה מאלץ הרבה עסקים “לקצץ” בהוצאות הנסיעות והפגישות אחד על אחד. זה אומר שהפרזנטציה האינטרנטית שלכם חשובה מתמיד. ארזו מחדש את תסריט המכירה 

זה אולי ידרוש שינוי בתהליך המכירה. אולי אתה רגיל לעשות שיחת בירור עם לקוח חדש ולאחר מכן שיחה לקביעת פגישה 1 על 1. כרגע פגישות פיזיות לא רלוונטיות, כי כנראה שהלקוח שלך עובד מהבית או פשוט שומר על עצמו ולא נפגש עם אנשים פיזית עד שהמשבר יחלוף.

מצאו תחליפים, תהיו מוכנים לעשות שינויים יצירתיים, אפילו כאלה שלא חשבתם עליהם. למשל..

  • סרטון YouTube שלכם מסבירים על המוצר או על הסוכנות שלכם.
  • קחו את הלקוח סיור וירטואלי במשרדים שלכם תוך כדי שיחת וידאו.

בסופו של דבר את העולם הפיזי, ניתן להחליף באמצעים טכנולוגיים ולשמור על הקירוב שנוצר בפגישות.

  1. אל תכנסו לפאניקה, אל תפסיקו למכור

     

המנעו מפאניקה. ואל תכנסו למחשבות שהשמיים נופלים. תמשיכו למכור ולהציג את המוצרים שלכם.

המון אנשים נראים על סף פאניקה בגלל הוירוס נכון לעכשיו. הם אוגרים נייר טואלט ושימורים. הם חושבים שהכלכלה “תושבת”. אנחנו לא מתיימרים להיות מומחים. אך כן חושבים שהפחדים האלה מוגזמים.

אמנם החיים לא יחזרו לשגרה מלאה ישר לאחר תום המשבר אך צריך לחפש ולמצוא דרכים להתאים את עצמנו למצב, להתסגל ולהמשיך למכור.

 

מעוניין להגדיל את המכירות?

אנו עוזרים למיטב החברות והסוכנויות בתחום הפיננסים למכור יותר באמצעות לידים איכותיים