סוכני ביטוח? 6 טיפים שיעזרו לכם לשפר את המכירות

כסוכני ביטוח אתם ודאי מוצאים את עצמכם תרים לעיתים קרובות אחר דרכים ושיטות להגדלת המכירות. להלן מספר טיפים יישומיים אשר בכוחם לסלול לכם את “הדרך המהירה” אל עבר המטרה:

אל תחששו לצאת מאזורי הנוחות

 

בעבר, המפגשים בין סוכני הביטוח ללקוחות התקיימו בעיקר במתכונת של “פנים אל פנים”.

כיום, יש לא מעט שיטות מתקדמות ויעילות יותר באמצעותן ניתן לבנות את הקשר עם הלקוחות ובין היתר: דרך הטלפון וכמובן, דרך רשת האינטרנט.

גם אם אתם כבר רגילים לשיטות המסורתיות יותר, חשוב שלא תחששו להתנסות גם בשיטות החדשות, אשר יכולות להתגלות כיעילות ורווחיות.

 

 

העזרו בלידים

 

לידים איכותיים מהווים כיום כדרך היעילה ביותר עבור בעלי עסקים מכל הסוגים, לפרסם את העסק ולהגדיל את המכירות שלהם.

כמובן, שקבלת הלידים (שהם למעשה פרטי הלקוחות המעוניינים בשירות של סוכן ביטוח) מהווה רק כצעד הראשון בדרך להפיכתו מלקוח פוטנציאלי ללקוח בפועל וחשוב ללמוד כיצד לנצל בצורה האופטימאלית את אותו הפוטנציאל הקיים בלידים.

 

 

השקיעו באיכות ולא רק בכמות

 

בכדי להוציא לעצמכם טוב ולגרום לכך שלקוחות ימליצו עליכם, חשוב מאוד להשקיע באיכות הפוליסות ובהתאמתן לכל אחד מהלקוחות.

סוכני ביטוח רבים נוטים לחשוב ש”מטרת העל” הניצבת מולם היא למכור בצורה אגרסיבית כמה שיותר פוליסות.

אז אומנם נכון שבטווח המיידי השיטה הזאת בהחלט יכולה לטמון בחובה רווחים, אבל היא עלולה גם להוביל ללקוחות רבים שאינם מרוצים וכחלק מכך, גם לא ממליצים.

 

תוכלו ללחוץ על התמונה ולהוריד את המדריך המלא

ל-5 הדרכים הטובות ביותר שתוכלו כבר היום ליישם בסוכנות כדי להגדיל את המכירות.


osimheshbon

 

שמרו על גמישות

 

אם החלטתם לעשות צעדים בדרך לקבלת לידים לסוכני בטוח, מומלץ לא למהר ולקשור את עצמכם בחוזים ארוכי טווח, אשר עלולים להתגלות עם הזמן כפחות מתאימים.

בחרו אך ורק באופציות אשר מאפשרות לכם גמישות, בין אם מבחינת כמויות הפניות אותן תקבלו, בין אם מבחינת שעות וימי העבודה והן מכל בחינה אחרת שחשובה עבורכם.

 

הישארו מעודכנים (או, אל תשקטו על השמרים)

 

אנחנו חיים בתקופה בה בכל פרק זמן קצר, יוצאות אל אוויר העולם עוד ועוד שיטות ופלטפורמות חדשות ומתקדמות לשיווק ככלל ולשיווק ביטוחי בפרט.

שמירה על עדכניות והיכרות עם כל אותן השיטות (או לפחות עם רובן), תאפשר לאמץ וליישם את המתאימות והאפקטיביות שבניהן ולסייע לכם להגדיל את המכירות.

 

 

הבינו את חשיבות האפיון והתכנון

 

אם החלטתם לעשות שימוש בעולם הדיגיטל לפרסום שירותי הביטוח אותם אתם מציעים, חשוב שתצאו לדרך רק אחרי הכנה מקדימה.

התחרות בעולם הדיגיטלי היא גדולה בכל התחומים והענפים וכחלק מכך, גם בתחום הביטוח.

בכדי לבלוט על פני המתחרים, חשוב לתכנן כיצד להציג את היכולות, הניסיון והערך המוסף הטמון בשירותים שלכם .

מעבר לכך, רשת האינטרנט כוללת לא מעט פלטפורמות פרסום ולכן, בכדי לקבל את התוצאות האפקטיביות ביותר, חשוב לבחור אותן בקפידה.

 

מעוניין להגדיל את המכירות?

אנו עוזרים למיטב החברות והסוכנויות בתחום הפיננסים למכור יותר באמצעות לידים איכותיים