8 טיפים שיעזרו לכם לייצר לידים חמים לסוכנות הביטוח שלכם

8 טיפים שיעזרו לכם לייצר לידים חמים לסוכנות הביטוח שלכם

האתגר הגדול ביותר להצלחה עסקית של כל סוכן ביטוח הוא למצוא לקוחות פוטנציאליים שירכשו מוצרים ושירותים. גם אם אתם סוכני ביטוח מובילים בתחומכם שיודעים לדקלם פוליסות מתוך שינה, העסק שלכם יתקשה לשרוד ללא מאגר איכותי של לידים חמים.

מהו ליד חם? 

בשונה מליד שאינו איכותי, ליד חם יוביל אתכם ללקוח שמתעניין במוצר שלכם, זקוק לו כדי לענות על צורך אמיתי ומעוניין לרכוש אותו בהקדם. הטיפים הבאים יעזרו לכם לייצר לידים חמים-אש עם פוטנציאל מכירתי גבוה.

 

 

השקיעו באתר אינטרנט

 

אחת הטעויות השכיחות של סוכנויות ביטוח רבות היא חוסר השקעה באתר אינטרנט ראוי. היום, כשרוב הלידים מגיעים משיווק און-ליין, האתר שלכם הוא מטה המכירות הדיגיטלי שלכם ובסיס-האם ליצירת לידים. ככל שתשקיעו באתר מושך, אינפורמטיבי וקל לניווט שמספק ידע, תוכן וערך, כך תמגנטו אליכם לידים חמים ואיכותיים שיהפכו ללקוחות. 

 

 ספקו תוכן איכותי

 

לא לחינם אומרים שתוכן הוא המלך: הוא מצרך חיוני להצלחה של כל עסק עם נוכחות דיגיטלית. השקיעו בתוכן איכותי ומגוון, כמו מאמרים, טיפים, סרטונים ובלוג. זכרו: תוכן רלוונטי, עדכני, משמעותי, מעשיר ומרתק ימתג אתכם כמומחים בתחום הביטוח וימשוך אליכם לידים חמים-אש.

 

שווקו ושתפו

 

כתבתם תוכן איכותי? נהדר. עכשיו תדאגו שקהל המטרה שלכם יקבל אותו ויקרא אותו. התייעצו עם אנשי מקצוע וגבשו אסטרטגיה חכמה ומגוונת לשיווק והפצת התוכן בניוזלטרים, בקידום אורגני או ממומן ברשתות חברתיות, בעזרת משפיענים ועוד. 

 

 צרו נוכחות ברשת

 

בשנת 2019,  3.484 מיליארד (!) אנשים השתמשו במדיה החברתית.  זהו מספר עצום של לידים פוטנציאליים, שיכולים להפוך ללקוחות משלמים אם תתנו להם את תשומת הלב הראויה. הקפידו להעלות פוסטים מקצועיים ותוכן איכותי ברשת על בסיס קבוע והשתתפו בשיחות ודיונים בקבוצות רלוונטיות. 

אם אתם רוצים לשדרג את המיתוג האישי שלכם, כדאי לכם להקים קהילה מקצועית ברשת, שתספק תוכן, דיונים, טיפים וערך ללקוחות. ניהול קהילה דורש השקעה והתמסרות, אבל אם תעשו את זה נכון, הלידים החמים יגיעו. 

 

 השקיעו באופטימיזציה

 

אם תוכן הוא המלך, אז גוגל הוא הרב הראשי של האינטרנט, שמוציא כל יום פסק הלכה שקובע האם ואיפה יראו את סוכנות הביטוח שלכם בכל תוצאת חיפוש. לכן, גם אם האתר שלכם מושקע ויש בו תוכן איכותי שמופץ בקביעות, חשוב לתת עוד דחיפה שיווקית ולהשקיע באופטימיזציה. פעולה זו תבטיח שגוגל יוכל למצוא את האתר בקלות, לסרוק אותו, לדרג אותו גבוה ולמקם אותו בראש הדף. 

אופטימיזציה וקידום בגוגל הוא תורה בפני עצמה שדורשת תחזוקה שוטפת, ביחוד לאור העובדה שהאלגוריתם של גוגל מתעדכן על בסיס קבוע. אופטימיזציה חכמה על ידי איש מקצוע יגרום לגוגל למקם את הסוכנות שלכם בדירוג גבוה ולהזרים אליכם לידים חמים.

 

תוכלו ללחוץ על התמונה ולהוריד את המדריך המלא

ל-5 הדרכים הטובות ביותר שתוכלו כבר היום ליישם בסוכנות כדי להגדיל את המכירות.


osimheshbon

 

 נטוורקינג רבותי, נטוורקינג!

 

גם אם היום מרבית הלידים מגיעים מהאינטרנט, עסקים עושים עם אנשים. לכן אין ולא יהיה תחליף לקשרים, חיבורים והזדמנויות שנרקמים פנים מול פנים. כבעלים של סוכנות ביטוח, חשוב שתשקיעו בנטווורקינג לאורך כל ימות השנה ושתרחיבו את מעגל הקשרים שלכם עם לקוחות, שותפים אסטרטגיים וקולגות שיכולים לעזור לכם להניע את סוכנות הביטוח שלכם קדימה. 

כשאתם מצטרפים לקבוצות נטוורקינג, משתתפים בכנסים מקצועיים או נפגשים עם קולגות לקפה, המפגש עם אנשים מייצר דברים נפלאים: הם יכולים לחבר אתכם עם לקוחות פוטנציאליים ולהמליץ עליכם; לתת לכם ידע, רעיונות, טיפים או המלצות עסקיות בעלות ערך; להציע לכם שיתוף פעולה אסטרטגי; לייעץ לכם במקרה של דילמה ולתת לכם השראה להצלחה. הצטרפו לקבוצת נטוורקינג, השתתפו בכנסים מקצועיים והיפגשו עם קולגות כדי להחליף רעיונות ולגבש שיתופי פעולה עסקיים. 

 

השקיעו בתמיכת לקוחות

 

מוצר טוב ככל שיהיה לא יוכל להימכר בלי שירות מהיר ואיכותי. עובדה זו רלוונטית במיוחד בענף הביטוח, בו לקוחות מבקשים יעוץ והכוונה בנושאים הרי גורל כמו בריאות, תאונות, ולעתים חיים ומוות. תמיכת לקוחות מעולה יכולה לשפר את איכות השירות ללקוחות שלכם ולזרז את היצירה של לידים חמים. בין אם בצ’אט חי 24/7, במייל או בוואטסאפ, תמיכה בלקוחות שלכם תעשה את העבודה, שבתנאי שתהיה מהירה, חינמית ומותאמת אישית. 

 

 קנו לידים איכותיים

 

קניית לידים הוא פתרון אפקטיבי שיעזור לכם להניע את סוכנות הביטוח שלכם קדימה. אם הסוכנות שלכם חדשה ובתחילת דרכה, רכישת לידים תספק לכם סנונית ראשונה של לקוחות פוטנציאליים בקלות ובמהירות, בזמן שאתם ממשיכים לבסס את העסק.  אם הסוכנות שלכם וותיקה, קניית לידים תאפשר לכם הזרמה מהירה של ‘דם חדש’ של לקוחות פוטנציאליים חדשים לצד לקוחותיכם הקיימים. כך או כך, תיהנו מחיסכון עצום בעלויות של ניסוי וטעיה והחזר מהיר על ההשקעה, בצורה של יחסי המרה גבוהים.  

כל היתרונות האלה יכולים להתקיים בתנאי שהלידים שרכשתם אכן איכותיים. לכן חשוב שתבחרו בחברת לידים מקצועית, שמבינה היטב את ענף הביטוח ומסוגלת לספק לכם לידים חמים המתאמים אישית לסוכנות הביטוח שלכם.

בהצלחה!

 

מעוניין להגדיל את המכירות?

אנו עוזרים למיטב החברות והסוכנויות בתחום הפיננסים למכור יותר באמצעות לידים איכותיים