איך לידים חמים עוזרים לסוכנויות ביטוח להגדיל את המכירות

בעבר סוכניות ביטוח היו נוהגות לבצע “שיחות קרות” לרשימות טלפונים ולהציע להם ביטוח. למרות השיטות הללו עדיין עובדות, אך כדי להצליח ולשגשג בדור הנוכחי יותר ויותר סוכנויות ביטוח משנות תפישה.

 

מה זה בעצם לידים חמים

 

לידים חמים, הם אנשים המעוניינים במה שאתה מציע למכור ומצפים לשיחה ממך. כיום לידים הם מצרך נדיר עבור כל עסק המבקש לשגשג ולהגדיל את המכירות.

רוב הלידים כיום מיוצרים און-ליין בערוצי דיגיטל שונים (פייסבוק, גוגל וכו’), כיוון שערוצים אלה מספקים חשיפה בלתי מוגבלת כמעט עם מחירי פרסום סבירים. עם תנאים כאלה, הסוכנויות יכולות להשיג לידים במחירים משתלמים.

 

מהן עלויות הלידים וכיצד נקבעות

 

עלויות הלידים משתנות בהתאם לתחום המבוקש. חשוב לדעת כי גורם נוסף המשפיע על מחיר הלידים הוא האיכות.

המון סוכנים מעוניינים בכמויות גדולות של לידים במחירים נמוכים, אבל מתאכזבים לגלות כי הלידים באיכות ירודה והיחס סגירה לא מצדיק את ההשקעה.

איך תבחר ספק לידים שמשיג מקסימום החזר על השקעה עבור הכסף שלך?

חשוב להבין שההחזר על ההשקעה והרווח הסופי מהמכירות ללידים תלוי בכמה גורמים:

  • גובה הפרמיות – האם הספק מתמקד בלגייס לידים בעלי פוטנציאל ריווחי גבוה יותר עבורך?
  • תקינות המספרים – יצירת קשר עם לידים ללא מענה מבזבזת זמן עבודה ומשאבים יקרים.
  • שאלות סינון – שאלות הסינון מוודאות את רמת ההתעניינות של הליד במוצר.
  • בלעדיות – לידים שנשלחים לסוכנות אחת בלבד הם בעלי פוטנציאל גבוה יותר לסגירה עבורך.
  • המסר ואחוז מתכחשים – יש לוודא שהמסר שהליד נחשף אליו תואם את המשך תהליך המכירה הטלפונית. מסר לא נכון גורר אחוז התכחשות גבוה.
  • אחוז סגירה – כדי לבחון האם הלידים ריווחיים, חשוב לדרוש אינפורמציה מהספק אודות אחוזי הסגירה.
  • יכולת לייצר כמויות לידים גדולות

 

מעוניין להגדיל את המכירות בסוכנות?

אנו עוזרים למיטב החברות והסוכנויות בתחום הפיננסים למכור יותר באמצעות לידים איכותיים